Amasya Haberlerim

  1. Anasayfa
  2. »
  3. Genel
  4. »
  5. “Her pazara özel eser ve stratejiyle büyüyoruz”

“Her pazara özel eser ve stratejiyle büyüyoruz”

SoleKinG SoleKinG -
13 0

Arbella bu yılın birinci yarısın­da mevcut ihracat hac­mini müdafaa maksadı doğ­rultusunda yatırımlarını artırır­ken, üretim kapasitesini de yeni sınırlarla güçlendirdi. Bu kapsam­da hayata geçirilen teknolojik yatırımlar sayesinde hem üretim verimliliği hem de pazar çeşitli­liğinde değerli adımlar atan Ar­bella, bu sayede küresel pazarda­ki rekabet gücünü artırmış oldu.

300 bin tonluk üretim kapasitesi bulunuyor

Üretiminin tamamını Mer­sin’de gerçekleştiren Arbella, 350 dönüm üzere geniş bir arazi üzerine kurulu tesisinde yıllık 300 bin tonu aşan üretim kapasi­tesiyle faaliyet gösteriyor. Hala eserlerini 100 ülkeye ulaştıran Arbella, dünya standartlarına uygun ve son teknolojiyle dona­tılmış üretim altyapısını ise yatı­rımlarla güçlendiriyor.

2025 yılında devreye aldıkla­rı yeni üretim çizgileriyle birlikte kapasitelerini yüzde 40 artırdık­ları bilgisini veren Durum Besin CEO’su Gülçin Arslan Hazar, şu değerlendirmeyi yaptı: “Bugün prestijiyle Arbella markası al­tında Güney Kore, Almanya, İn­giltere, Brezilya ve Kanada da­hil 100 ülkeye ihracat yapıyoruz. En çok ihracat yaptığımız ülke­ler içinde Japonya dikkat çeken bir örnektir. Zira Japonya birebir vakitte kalite beklentisi yük­sek ülkeler ortasında başı çekiyor. Hasebiyle yalnızca eser kalite­si değil, üretim sisteminiz, kulla­nılan sınırlar ve fabrika şartları da bu pazara hizmet verebilmek için yüksek kalitede olmalı. Bu muvaffakiyet, kalite odaklı üretim anla­yışımız ve tüketici memnuniye­tine verdiğimiz kıymet sayesinde elde edildi.”

“İnovatif eserlerle fark yaratıyoruz”

Gülçin Arslan Hazar, iç piya­sa ehemmiyet verdikleri kadar ihra­cat yaptıkları her bir ülkeyi farklı ayrı değerlendirdiklerine atıfta bulundu. Pazardaki beklentileri, muhtaçlık ve talepleri nitelikli bir biçimde tahlil etmenin, küresel pazarın nabzını tutabilmenin, ülkesel bazlı gelişmeleri sıkı ta­kip edebilmenin genişleme stra­tejilerinin odağında yer aldığı­nı vurgulayan Hazar, “Bu pazar­lar için lokal gereksinimlere yönelik eser geliştirme, güçlü distribü­tör ağları kurma ve pazara yöne­lik bir strateji oluşturup, dağıtım ağımızı bu stratejiye nazaran geliş­tirerek, etkinliğimizi arttırmak istiyoruz.

Her ülkenin tüketici­lerinin muhtaçlık ve taleplerini de­ğerlendiriyor, sahip olduğumuz uzmanlığın, tecrübenin ve ileri teknolojimizin de bu gereksinim ve taleplerin tamamına karşılık ve­rebilecek düzeyde olmasını sağ­lıyoruz. Başarımızın temelini de bu oluşturuyor. Ayrıyeten, bu bölge­lerdeki fuarlara katılarak marka bilinirliğimizi daha da artırma­yı planlıyoruz. Bilhassa Avru­pa bölgesinde daha aktif olmak ve bu pazardaki hakimiyetimizi arttırmak hedefindeyiz” açıkla­masında bulundu.

“Üretim ve dağıtım tesisi sayısı artacak”

Ar-Ge merkezlerini genişleterek yeni eser geliştirme çalışmalarına sürat kazandırdıklarını vurgulayan Gülçin Arslan Hazar, “ABD, Kanada, Türkiye, Avustralya, Çin, Güney Afrika, Avrupa ve Rusya da olmak üzere 45 adet üretim ve dağıtım tesisimiz mevcut. Yakın vakitte bu tesislerin sayısını artırmak için yatırımlarımızı yaptık” sözlerini kullandı. Gülçin Arslan Hazar, 2025 yılının birinci yarısının ihracat açısından epeyce verimli geçtiğini belirterek şirketin toplam üretiminin yüzde 55’ini ihracata kanalize ettiklerini kaydetti. Avrupa ve Asya pazarlarında dikkat alımlı bir büyüme elde ettiklerine kelamlarına ekleyen Hazar, “Daha birinci yarıdan 2025 gayemizi tamamlamaya çok yaklaştık” dedi.

Kaynak: Dünya

İlgili Yazılar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir